Balparmak 38 Bin Çocuğa Balı Sevdirdi Honeybana Balparmak, “Anaokulu Ziyaretleri” projesi kapsamında eğlenceli aktiviteler ile çocuklara...
Balparmak 38 Bin Çocuğa Balı Sevdirdi |
Proje kapsamında 2 yıl içinde 580 anaokulu ziyaret edildi ve toplamda 38 bin çocuğa ulaşıldı. Honeybana Balparmak’ın Anaokulu Ziyaretleri ülke genelinde devam edecek.
Tüketicilerine sağlıklı, doğal, katkısız ürünler sunan Altıparmak Gıda’nın markası Honeybana Balparmak, 2011 yılında başlattığı “Anaokulu Ziyaretleri” projesi ile çocuklara balı ve faydalarını anlatıyor. Anaokulu çocuklarına birebir erişilen etkinlikler bugüne kadar 580 anaokulunda gerçekleştirildi ve toplamda 38 bin çocuğa ulaşıldı.
Anaokulu etkinliklerinde çocuklar, balın oluşumunu anlatan drama ile balı ve faydalarını eğlenceli biçimde öğreniyor. Bal tadımının ardından, “Balı Nasıl Yeriz?” isimli oyunda bal tüketmeye teşvik ediliyor. Bu eğlenceli günde çocuklar Winnie the Pooh, Periler ve Arabalar gibi ilgiyle izledikleri Disney karakterlerini boyuyor ve birlikte “arı dansı” yapıyor.
Anaokulu etkinliklerinde çocuklar, balın oluşumunu anlatan drama ile balı ve faydalarını eğlenceli biçimde öğreniyor. |
Balın çocukların sağlıklı gelişimi için çok önemli olduğunu belirten Altıparmak Gıda Marka Müdürü Gülay Yalçınkaya, “Bal, çocukların sağlıklı gelişiminde önemli bir role sahip. Anaokulu Ziyaretleri projemiz ile doğanın sunduğu mucizevi besini çocuklarımızla buluşturuyor ve balı sevdiriyoruz. Önümüzdeki dönemde ülkemizin dört bir yanındaki anaokullarını gezmeye devam edeceğiz” dedi.
Hiç yorum yok