Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

Son haberlerimiz:

latest

Kinoa ile çiya ve maş fasülyesi

Toplam 52 ülkeye ihracat yaparak sektöründe pazar payı ile lider olan Duru Bulgur, Duru Lival serisiyle dünya lezzetlerini sofralara taşıyor...

Toplam 52 ülkeye ihracat yaparak sektöründe pazar payı ile lider olan Duru Bulgur, Duru Lival serisiyle dünya lezzetlerini sofralara taşıyor. Duru Bulgur, son yılların gözde ürünlerinden Kinoa ile çiya ve maş fasülyesini de tüketicilerin beğenisine sunuyor.

Son yılların gözde yiyeceklerinin başında yer alan Kinoa, Duru Lival serisiyle sofralara geliyor. 5 üründen oluşan Duru Lival ürün serisinde; Beyaz ve Kırmızı Kinoa, Çiya, Maş Fasulye ve Kırmızı Fasulye bulunuyor. Uzmanların günlük beslenmede ve diyetlerde önerdiği Kinoa, beyaz ve kırmızı olarak iki çeşitte sunuluyor.

Tüketicinin kinoa’ya ilgisi fazla

Bulgur ile çıktıkları yolda bugün yurtiçi ve yurtdışı pazar payları ile lider olduklarını belirten Duru Bulgur Yönetim Kurulu Başkanı İhsan Duru şunları söyledi;

“ Türk bulgurunu dünyaya tanıtma misyonunu ile çalışıyoruz. Bizim önceliğimiz bulgur, bulguru dünyaya tanıtmaya devam edeceğiz. Gayretlerimiz sonucunda bulguru hiç tanımayan birçok ülkenin mutfağına bulgurumuzu sokmayı başardık. Bunun yanında dünyada sağlıklı olan besinleri de takip ediyor, bu sağlıklı besinleri de tüketicilerimizle buluşturmaya çalışıyoruz. Bulgurda gösterdiğimiz doğal ve sağlıklı olma titizliğini pirinç ve bakliyat ürünlerine de yansıtıyoruz. Tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarına yönelik olarak ürünlerimizi geliştiriyoruz.

Ürünlerimiz arasına yine talepler doğrultusunda yeni kategoriler ekledik. Bu amaçla son yıllarda aranan ve daha fazla mutfaklara girmeye başlayan Kinoa ve Çiya gibi ürünler için sağlıklı ithal ürünler markamız olan Duru Lival serisini hazırladık. Özellikle tüketicilerin kinoa talebi var. Tüketicilerimize kulak veriyoruz, beklentileri doğrultusunda kırmızı ve beyaz kinoayı ürünlerimiz arasına koyduk”

Önizle

Hiç yorum yok