Şef yazar Ebru Omurcalı, Filiz’in marka yüzü oldu Türkiye’nin vazgeçilmez lezzeti, Geleneksel Türk mutfağının temsilcisi Filiz Makarna, ...
Şef yazar Ebru Omurcalı, Filiz’in marka yüzü oldu |
Türkiye’nin sevilen makarna markası Filiz, yeni yüzünü seçti. Kısa bir süre önce “Makarnanın Kitabı”nı yayınlayan ünlü şef yazar Ebru Omurcalı, Filiz markasının yüzü olacak. “Çorbanın Kitabı 1-2”, “Tatlının Kitabı”, “Binbir Gece Yemekleri” isimli kitaplarıyla adından söz ettiren Ebru Omurcalı, aynı zamanda Filiz sponsorluğunda raflarda yerini alan Anadolu’nun geleneksel yerel lezzetlerini makarna ile buluşturup modern bir anlayışla sunan tariflerle dolu “Makarnanın Kitabının” da yazarı.
39 yıldır Türk sofralarının olmazsa olmazı haline gelen Filiz Makarna, Ebru Omurcalı’nın mutfağı için de vazgeçilmezlerden biri. Aşçılarıyla ünlü Bolu’da doğup yetişen ve tam bir makarna tutkunu olan Ebru Omurcalı, Filiz Makarna’nın nesilden nesile uzanan lezzet öyküsünü yeni çıkan Makarnanın Kitabı’nda okuyucularına sunuyor.
Hazırlanan kitabın Ebru Omurcalı ile yapılacak olan çalışmanın ilk adımı olduğunun altını çizen Filiz Marka Yöneticisi Aylin Eker şunları söyledi: “Geleneksel Türk mutfağının temsilcisi Filiz olarak bu işbirliğinden büyük mutluluk duyuyoruz. Makarna Türk mutfağının vazgeçilmez malzemelerinden biri. Bu açıdan aslında Türk mutfağına büyük önem veren ve bu konuda yenilikçi ve yaratıcı çalışmalar yapmış Ebru Omurcalı gibi bir isimle yollarımızın kesişmesinin bir rastlantı olmadığına inanıyorum. Ebru Omurcalı ile kitap çalışmamızın ötesinde çok farklı projelere de imza atacağız. Bu işbirliği ile Türk mutfağının geleneksel lezzetleriyle yenilikçi ve yaratıcı yönünü ortaya çıkaracak çalışmalar gerçekleştireceğimiz için şimdiden heyecanlıyız”.
Filiz hakkında
Filiz’in tarihi çok eskilere dayanır. O zamanki adıyla Filiz Gıda, 1974 yılında Bolu’da kuruldu. 1994 yılında ise dünyaca ünlü İtalyan makarna markası Barilla ile işbirliği yaparak Barilla Gıda adını aldı. Barilla Gıda A.Ş, 05 Mart 2003 tarihinde bir Barilla G.e.R Fratelli S.p.A şirketi haline geldi, bu birleşmeyle birlikte teknoloji, bilgi birikimi ve Ar-Ge konularında önemli gelişmeler kaydetti.
1974 yılından bugüne kadar yaptığı kaliteli ürün ve marka iletişimiyle Türkiye’nin lider makarna üreticisi oldu. Çünkü Filiz, Türk insanının aradığı makarnayı keşfetti. Türkiye’nin en kaliteli durum buğdayı ve kullandığı üstün teknolojiler sayesinde yapışmayan, hamurlaşmayan mükemmel makarnayı Türk tüketicisiyle buluşturdu.
Filiz, Türk insanının talep ve ihtiyaçlarına hep önem verdi. Aralarında şehriyenin de bulunduğu toplam 18 çeşidin yanı sıra kepekli, yumurtalı, sebzeli ve vitaminli makarna üreterek pek çok ilke imza attı.
Makarnanın iyisinden anlayan ailelerse, 39 yıldır özenle ve sevgiyle hazırladıkları sofralarından Filiz’i hiç eksik etmedi. Pek çok çeşidiyle ailedeki herkes tarafından çok sevildi ve nesilden nesile geçen bir gelenek haline geldi. Ayrıca Filiz’in ünü Türkiye’yle sınırlı kalmadı ve Trinidad Tobago’dan Güney Afrika’ya pek çok ülkeye yayıldı.
Hiç yorum yok