Taze dondurulmuş ürünleri ile yıllardır AB ülkelerindeki şef aşçıların tercih ettiği bir Türk markası olan Ayfrost, düzenlediği “Lezzeti D...
Taze dondurduğu meyve, sebze ve su ürünleri ile AB ülkelerinde önemli bir konum edinen Türkiye’nin uluslararası dondurulmuş gıda markası Ayfrost, ülkemizdeki tüketicilerle de buluşmaya devam ediyor. Gelişmiş ülkelerde sağlıklı ve doğal beslenmenin önemli bir parçası olan dondurulmuş gıdaların Türkiye’de de yaygınlaşmasına katkıda bulunan Ayfrost, bu kapsamda sosyal medya yazarlarının katılımı ile “Lezzeti Doğallığında, Keyfi Kolaylığında” adlı workshop etkinliğinin ikincisini düzenledi. Sosyal medyanın başarılı isimleri, Mutfak Sanatları Akademisi’nin profesyonel ortamında, %100 doğal ve taze dondurulmuş ürünlerle yeni lezzetler keşfederken dondurulmuş gıdalar konusunda ilginç bilgiler edindi.
Etkinlikte, Ayfrost’un kullanıma hazır dondurulmuş ürünleri ile barbunya pilaki, palamut yemeği, karidesli-kum midyeli risotto ve vişne soslu limonlu cheesecake pişiren katılımcılar, menüyü kısa sürede hazırlayabilmenin keyfini yaşadı. Şef Hakan Şen’in keyifli anlatımı ile hazırlanan yemekler, konukların beğenisini kazandı.
Workshopta birbirinden lezzetli yemekler yapılırken katılımcılara dondurulmuş gıdaların hayatı kolaylaştıran özellikleri ve neden sağlıklı olduğu da anlatıldı. Ayfrost’un kullandığı ve dünyanın en güvenilir gıda koruma yöntemi olan IQF teknolojisi ile ürünlerin, -40 derecede sadece birkaç dakikada ve tek tek dondurulduğu bilgisi verildi. Gıdaları uzun süre taze tutmak için bu yöntemin tek başına yeterli olması ve hiçbir katkı maddesi kullanmaya gerek bırakmaması da paylaşılan dikkat çekici bilgiler arasındaydı.
Sosyal medyanın başarılı isimlerini Türkiye’nin uluslararası markası Ayfrost ile araya getiren etkinliğin sonunda, katılımcılara teşekkür belgesi ve günün anısına çeşitli sürpriz hediyeler verildi.
AYFROST HAKKINDA
Ayfrost Dondurulmuş Gıda; 2000 yılında Aydeniz Grubu tarafından alınan bir kararla ihracata dönük bir organizasyon olarak faaliyete geçmiştir. “Ayfrost” markası ve “private label” ürünler ile girdiği AB pazarında, kalite anlayışı rehberliğinde hızlı bir gelişim göstermiştir. AB ülkelerindeki zincir marketlerde ve toplu tüketim noktalarında etkin bir yer edinen Ayfrost, 2010 yılında Türk tüketicisi ile buluşmak üzere çalışma başlatarak yeni bir yapılanmaya gitmiştir.
Ayfrost; meyve, sebze ve su ürünlerini IQF teknolojisi ile -40 derecede, tek tek ve hızlı şekilde dondurarak üretim gerçekleştirmektedir. Evrensel düzeyde en gelişmiş teknoloji olarak kabul edilen bu yöntemle birlikte; hammadde tedarik, üretim, satış ve pazarlama aşamalarında izlenebilirlik etkin şekilde yürütülmekte ve uluslararası standartlara uygunluk sağlanmaktadır.
Alıştığımız doğal lezzetleri, %100 doğal, taze ve sağlıklı formlarda üreterek geniş kitlelere ulaştırmak Ayfrost’un ana ilkesidir.
Hiç yorum yok