Yeme içme sektörüne yeni bir marka daha katılıyor; Somunarası. Sadece köfte servis edilen bu yeni markanın arkasında Saraybosna kültürü haki...
Nino ve Arif isimli iki girişimci en iyi bildikleri işi; köfteciliği Somunarası markası ile bu topraklarda hizmete sunmaya karar veriyorlar.
İzmir'de 1999 yılında Nino Kavara ve Dzevada Kavara tarafından temelleri atılan marka ve konsept, 2014 yılında Arif Avcı' nın katılması ile franchising vererek büyümeye başlıyor. Kurucu ortaklarından Nino Kavara , uzun yıllar edindikleri gastronomi deneyimlerini şimdi de Türkiye’nin çeşitli illerinde açtıkları restoranlarla tüketici ile paylaştıklarını söylüyor.
Franchising sistemi ile büyümeye devam eden marka, İzmir, Afyon ve Antalya'daki açılmış olağan 4 şubenin haricinde, Kocaeli, İstanbul ve Yozgat'ta tadilatları devam eden 5 yeni şubenin açılış hazırlıklarına son hızla devam ediyor.
Mekanın tasarımından, mutfağına, personel seçiminden onların eğitimine ve lokasyonun seçimine kadar her konuda yatırımcılarına hizmet veren marka sahipleri, franchising verilecek kişileri ve çalışma prensipleri konusunda da son derece titiz davranıyor.
Hiçbir katkı maddesi olmadan, geleneksel reçetelerle besi ırkı %100 dana etinden üretilen köftelere taş fırında pişen Balkanların meşhur Somun ekmeği ve piyaz eşlik ediyor. Somunarası’nın hedefi bu çok sevilen lezzetleri franchising yatırımcıları ile sorumluluğu paylaşarak Türkiye'nin her yerine yaymak .
Hiç yorum yok