Mutluluk veren lezzetli ürünleri ile hem çocukların hem de yetişkinlerin tercihi Saray Bisküvi; atıştırmalık ürünler kategorisinde gerçekleş...
Türkiye’nin sevilen atıştırmalık markası Saray, kendi alanında benzeri olmayan ve trend olacak yepyeni bir ürün tasarladı. Saray Bisküvi’nin kayısı, frambuaz ve misket limonlu seçenekleri bulunan yeni atıştırmalık ürünü “Love it”, farklı olanı keşfetmeyi sevenler için raflarda yerini aldı.
Atıştırmalık pazarında bir ilk olan “Love it”; sahip olduğu doğal, yoğun ve farklı aromatik kremasının yanı sıra, ağızda kolay dağılan ve tamamen doğal içeriklerden üretilmiş özel hamuru ile damaklarda sıra dışı bir lezzet bırakıyor. Kendine özel görüntüsü ve birbirinden eğlenceli renkleri ile daha önce tatmadığınız bir deneyim sunuyor. Kayısılı, frambuazlı ve misket limonlu olmak üzere üç farklı seçeneği bulunan “Love it”; yenilikleri keşfetmeyi ve sürprizleri seven herkes için, kendine minik hoşluklar yapmak isteyenlere eşlik ediyor. Love it; yolda çantanızda, evinizde sehpanızın üzerinde, ofisinizde çekmecenizde, her an yanı başınızda olmasını isteyeceğiniz yeni nesil bir atıştırmalık.
Renkli, eğlenceli bir tasarıma sahip ve aynı zamanda global trendlerdeki ambalajı ile çevreci “Love it”in her bir kutusunda sekiz adet toplam 88 gramlık doğal meyveli kremalı atıştırmalık bulunuyor. Saray Bisküvi’nin yeni ve lezzetli ürünü “Love it”, tüm Migros’larda satışa sunuldu.
Hiç yorum yok