Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

Son haberlerimiz:

latest

McDonald’s, Patatesinin İlginç Sırrını Açıkladı

McDonald’s, ürünlerinin doğal ve kaliteli malzemelerden üretildiğini vurgulamak, gıda güvenliği standartları konusunda tüketicilerini bilgil...

McDonald’s, ürünlerinin doğal ve kaliteli malzemelerden üretildiğini vurgulamak, gıda güvenliği standartları konusunda tüketicilerini bilgilendirmek ve akıllarındaki soruları cevaplandırabilmek amacıyla başlattığı “McDonald’s’ın Sırrı Kalitesinde” kampanyasının ikinci ayağını geçekleştirdi. 

McDonald’s patatesinin üreticilerinden Doğa Tohumculuk’un Nevşehir’deki tesislerine düzenlenen geziye tüketicilerden oluşan bir ekip katıldı. Gezide Doğa Tohumculuk’un doku kültürü tesisleri, yer altı depoları ve fabrikası gezildi. McDonald’s Türkiye Genel Müdürü Dilek Dölek, patatesin sırrını “Üretim sürecine verdiğimiz önem ve gösterdiğimiz özen” olarak açıkladı.

McDonald’s Türkiye Genel Müdürü Dilek Dölek gerçekleştirdikleri tedarikçi ziyareti ile ilgili olarak, “McDonald’s’ın Sırrı Kalitesinde” kampanyası ile hedefimiz, dünya çapında sahip olduğumuz kalite ve gıda güvenliği standartlarını yalnızca bizim ağzımızdan duymakla kalmayıp, tüketicilerimizin kendi gözleriyle izleyebilecekleri ortamlar yaratmak. Kampanya kapsamında, tüketicilerimizi doğrudan tedarikçilerimizle buluşturuyor, restoranlarımızın mutfaklarını açıyor ve ürünlerimizin tarladan tepsiye olan yolculuğunu anlatıyoruz.” dedi.

Sadece 2014 yılında Türkiye’deki McDonald’s restoranlarında 11.000 tona yakın patates tüketildiğini kaydeden Dilek Dölek, 29 yılda ise toplam rakamın yaklaşık 100 bin tona ulaştığını belirtti.

McDonald’s Patatesinin Sırrı
Dilek Dölek yıllardır aynı standartlarda hazırlanan McDonald’s patatesinin sırrını ise şöyle açıkladı: “Dünyadaki beş bine yakın patates çeşidi içinden nem içeriği ve rengi sadece McDonald’s’a uygun nitelikte iki – üç çeşit patatesi kullanıyoruz. Bu patatesleri ülkemizin en verimli topraklarında yetiştiren çiftçilerimizden alıyoruz. Tamamen doğal üretim aşamalarından sonra restoranlarımızda özel tasarlanmış fritözlerde, bitkisel yağ kullanarak ve en az yağ çekecek şekilde kızartıyoruz. Yani sırrımız tarladan tepsiye işimize verdiğimiz önem ve gösterdiğimiz özenden ibaret.”

Dilek Dölek, ayrıca “Kullandığımız tüm ürünlerin tedarikçisini, menşeini, servis ettiğimiz tüm lezzetlerin besin değerlerini sektörümüzde ilk kez QR kodlarına kadar açıklıkla paylaşan, yaklaşık 10 yıldır Açık Mutfak temasıyla restoranlarını arzu eden tüm misafirlerine açan bir markayız.” diyerek McDonald’s’ın sektördeki benzersiz şeffaf uygulamalarına da dikkat çekti.

Doğa Tohumculuk Yönetim Kurulu Başkanı Yakup Karahan da “McDonald’s ve bizim için sizlere sunulan patatesin doğal, sağlıklı, lezzetli ve kaliteli olması çok önemlidir. Bu hususlarda bizim en ana ve referans müşterilerimizden olan McDonald’s’ın çabası biz tedarikçilerine de yol gösterici oluyor. Kendilerinin ve bağımsız denetçilerinin en ufak detaya kadar inceledikleri gıda güvenliği ve kalite standartlarını tüm ürünlerimize uygulayarak daha da sağlıklı ve hijyenik ürünler üretmekteyiz.” dedi

McDonald’s Türkiye Genel Müdürü Dilek Dölek ve Doğa Tohumculuk Yönetim Kurulu Başkanı Yakup Karahan’ın ev sahipliğinde yapılan gezide, tüketiciler önce Doğa Tohumculuk’un doku kültürü tesislerini ve patateslerin saklandığı yer altı depolarını ziyaret etti. Ardından tüketiciler McDonald’s patatesinin tüm üretim ve denetim süreçlerini yerinde görme şansına sahip oldu.

McDonald’s Sisteminin En Yeni Üyesi: Doğa Tohumculuk
Doğa Tohumculuk, McDonald’s sistemine en yeni dahil olan tedarikçi konumunda. Nevşehir’de 1995 yılında kurulan şirketin 30 bin dekar alanda 150 bin ton üretim kapasitesi bulunuyor.
“McDonald’s’ın Sırrı Kalitesinde”

McDonald’s, geçtiğimiz Mayıs ayında hayata geçirdiği “McDonald’s’ın Sırrı Kalitesinde” kampanyası ile sektörde bir ilke imza attı.

Ürünlerinin doğal ve kaliteli malzemelerden üretildiğini vurgulamak, gıda güvenliği standartları konusunda tüketicilerini bilgilendirmek ve akıllarındaki soruları cevaplandırabilmek amacıyla tasarlanan kampanyanın ilk ayağında markanın en eski tedarikçisi olan Pınar Et’e bir gezi düzenlendi. Doğa Tohumculuk gezisi ise kampanyanın ikinci ayağı oldu.
Fav

Önizle

Hiç yorum yok